logo bip


foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
W szkole uczymy się i pracujemy od poniedziałku do piątku :)

KORONAWIRUS INFORMACJE

rodo

jadl

E-dziennik Logowanie

Rozkład 2020-2021

SZKOLNE VIDEO

wideo

Dla Rodziców

Kalendarium szkoly

Osiagniecia uczniow

Ogloszenia

Statut szkoly

Samorzad uczniowski

Komisja rewizyjna Prezydium rady rodzicow

Pedagog szkolny

 

inspektor

Szkolne archiwa

Zajecia pozalekcyjne

zajecia pozalekcyjne projekt

 

Logopeda

 

doradztwo zawodowe

poradzimy     Zdalne prace domowe, nauka przy pomocy e-booków i kontakt z uczniami za pośrednictwem internetowych komunikatorów – w taki sposób szkoła radzi sobie w dobie koronawirusa. Dzieci i młodzież uczą się online, a ogromnym wsparciem służą im rodzice. Za wsparcie i stały kontakt z nami, składamy Państwu serdeczne  podziękowania!
     Mimo że jesteśmy w stałym kontakcie, wszyscy tęsknimy za standardowym sposobem nauczania i chcemy wracać do szkoły. A co myślą o tym uczniowie? Oto co pisali piątoklasiści po dwóch tygodniach nauki w domu:
Adrianna: Nauka w tym tak trudnym czasie nie sprawia mi dużej trudności. Zdarzają się zadania łatwiejsze i trudniejsze, ale wiem, że zawsze mogę liczyć na pomoc rodziców.

Największą trudność sprawia mi język angielski, ponieważ trudno mi jest pracować bez przerobionego na lekcji materiału. Zadania staram się wykonywać systematycznie, aby nie robić sobie zaległości. W przerwach między zadaniami czytam lekturę. W wolnym czasie ćwiczę, tańczę, zajmuję się pupilami tzn. świnkami morskimi. Jestem w stałym kontakcie z kolegami i koleżankami poprzez portale społecznościowe. Mam nadzieję że obecna sytuacja szybko się uspokoi i wrócimy na lekcje do szkoły.
Alan: Bardzo tęsknię za Panią i koleżankami i kolegami. W domu miło spędzam czas z rodziną. Mimo wszystko to świetna okazja, by pobyć z rodzicami i bratem, czuję się jak w święta. Mama w domu, podaje śniadania, obiadki, deserki i kolację. Bardzo mi się to podoba. Codziennie muszę zaglądać do lekcji i odrabiać, mam też czas na swoje przyjemności. Gram na konsoli, telefonie, jeżdżę na desce elektronicznej, hulajnodze wyczynowej, niestety tylko na swoim podwórku. Bardzo boję się tego wirusa, mam nadzieję, że nikomu z nas nic się nie stanie. Musimy wszyscy uważać na siebie. Panią też o to proszę.
Aleks: Praca w domu idzie mi bardzo ciężko, ponieważ mamy bardzo dużo zadań domowych. Nudzi mi się w domu dlatego, że nie mogę spotkać się z przyjaciółmi i z rodziną. Większość czasu zajmuję mi robienie lekcji. W wolnym czasie gadam z przyjaciółmi przez telefon i gram na komputerze. Nie zapominam też czytać lektury. Bardzo chciałbym żeby ten korona wirus szybko się skończył i żebyśmy wszyscy byli zdrowi.
Aleksandra: Dobrze się czuję i dziękuję za wszystkie lekcje na e-dzienniku. Mam dobry kontakt z klasą i aktualnie robię pracę przestrzenną na plastykę. Czasem się z mamą kłócimy się o laptopa. bo mama także pracuje zdalnie i często zawiesza nam się e-dziennik i wyskakuje ,,przerwa techniczna''. Nauka idzie mi opornie, trudno mi znaleźć motywację. Wolę chodzić do szkoły, ponieważ nie ma żadnych zaległości, mogę porozmawiać normalnie, a nie przez telefon i lepiej mi się skupić w klasie. Brakuje mi koleżanek i kolegów, ponieważ w domu same nudy (nie mam rodzeństwa). Mama pracuje całymi dniami, wisi na telefonie i ma już tego dość. Nie wiem czy inni tak sądzą, ale ja chciałabym już wrócić do szkoły. Codziennie chodzę z mamą na spacer lub jeżdżę rowerem gdy mama biega. W zeszły piątek byłyśmy w Glinnie na treningu. Mama zrobiła jakieś 11 km, a ja około 5-6 km więcej. Często się kontaktuję z klasą, najczęściej z koleżankami.
Alicja: Codziennie z bratem, mamą i psem chodzimy na godzinny spacer nad jezioro. Na spacerze gramy w siatkówkę i robimy zdjęcia. Czasami mamy ciekawe przygody, np. mój pies Fifi (pies to suczka) wytarzała się w kupie, moja mama była niezadowolona z tego, ponieważ musiała ją kąpać. Innym razem mojemu bratu wpadła piłka do rzeki, a później kazałam mu ją czyścić. W domu gramy w planszówki, karty i pieczemy babeczki. Wczoraj zrobiłam sama kolację, grzanki z serem, dżemem i Inkę. Jak mam problem z lekcjami to proszę o pomoc mamę lub brata. Największą trudnością jest dla mnie matematyka i historia.?
Alicja: Ja spędzam czas z moją rodziną. Gramy w gry planszowe oraz karty. Czasem mama pozwala mi grać na telefonie ale z ograniczeniami. Jest mi brak wyjścia z domu i zabawy z rówieśnikami ale nic nie da się zrobić.
Borys: Zaczęło się od wstania z łóżka i nie bardzo chciało mi się wstać, ale wstałem. ledwie co zjadłem, to już musiałem robić religię, po 1 godzinie pokłóciłem się z mamą, ale już po 30 minutach pogodziłem się z mamą, a teraz 2 raz pisze do pani. Ja chcę do szkoły!!!
Dominik: W tym trudnym dla nas wszystkich czasie jest mi bardzo ciężko wysiedzieć w domu. Lekcje odrabiam na bieżąco, chociaż niekiedy jest trochę dużo do odrobienia ,ale daję radę (nawet lekturę już przeczytałem). A po za tym staram się nie nudzić, zawsze coś ciekawego wymyślam. Bardzo mi brakuje spotkań z kolegami i szkoły. Mam nadzieję że koronawirus szybko minie i niedługo Wszyscy razem się zobaczymy. Do zobaczenia wkrótce
Igor: Bardzo się cieszę, że można porozumiewać się prze e-dziennik. Na co dzień staram się odrabiać lekcje na bieżąco, bo materiału jest coraz więcej. Zadania, które Pani zadaje są dla mnie zrozumiałe i nie sprawiają mi problemów. W wolnych chwilach gram w karty z dziadkiem, rysuję, piekę ciasteczka z mamą, bawię się z kotem. Nie mogę doczekać się powrotu do szkoły.
Marceli: Zadania, które zadają nauczyciele nie są trudne i nie mam z nimi problemów. Wszystkie prace wykonuję systematycznie, dlatego nie mam zaległości. Bardzo brakuje mi kolegów i koleżanek, z którymi mógłbym miło spędzić czas na świeżym powietrzu. Tęsknię za grą w piłkę nożną, siatkówkę, jazdą na rolkach i rowerze. Dobrze, że mam ogród, gdzie mogę się pobawić i dotlenić. Nie sądziłem, że to kiedyś powiem, ale zaczynam tęsknić za szkołą!
Jakub: Czas w domu płynie mi wolno. Na początku byłem zły, że mamy tak dużo lekcji do zrobienia, ale dzięki temu czas szybciej płynie. Ciężko mi się skupić, bo przeszkadza mi mój młodszy braciszek -to moja największa trudność. Staram się odrabiać lekcje samodzielnie. Gdy mam jakiś problem lub czegoś nie rozumiem proszę o pomoc mamę albo tatę. Tęsknię już za naszą klasą i nie mogę się doczekać kiedy wrócimy do szkoły!
Julia: Wydarzenia w naszym kraju przyczyniły się do tego, że wszyscy uczniowie mają nadmiar wolnego czasu. Dobrze, iż dostajemy zadania do wykonania, bo wtedy odrywamy się od naszych telefonów i myślimy jak wykonać zadania. Najwięcej trudności mam wtedy, gdy muszę przyswoić nowe tematy, szczególnie z matematyki. Wówczas proszę o pomoc zazwyczaj babcię, która jest z nami w domu, bo mama pracuje. Staram się wykonywać zadania na bieżąco, aby nie mieć żadnych zaległości. Trochę czasu poświęcam też na prace manualne. Ostatnio uszyłam rękawicę kuchenną na technikę, a obecnie robię pisankę na plastykę i grę planszową na informatykę. Wieczorami często z rodziną gramy w Wielki Biznes.
Kamil: Czas poza szkołą spędzam różnie, trochę na naukę i na zabawę. Kiedy w nauce mam problem pomaga mi moja mama. A tak to wszystko jest ok.
Krzysztof: Ostatnie dwa tygodnie spędziłem w domu. Starałem się wykorzystać ten czas jak najlepiej. Czytałem lekturę, oglądałem filmy, grałem w gry i rozmawiałem z rodziną na różne tematy. Zdalne nauczanie nie jest tak łatwe jak mi się początkowo wydawało i tęsknię za szkolnymi korytarzami i kolegami. Cieszę się, że dzięki temu zadaniu miałem możliwość napisania e-maila do Szymona i Igora. Ta nowa rzeczywistość jest dla mnie dziwna i niezrozumiała. Zastanawiam się teraz jak będzie wyglądać tegoroczna Wielkanoc.

Maciej: Nauka idzie mi bardzo dobrze. Mama mówi, że dobrze umiem angielski, ale powtórka z polskiego jest lepsza w szkole. Plusem niechodzenia do szkoły jest to, że nie trzeba wcześnie wstawać. Gdy mam wolny czas to gram na telefonie, gram w piłkę nożną z bratem i bawię się z młodszą siostrą. Trochę brakuje mi kolegów
Martyna: Wstaję o godzinie 8:00,potem jem śniadanie a od 10:00 do obiadu robię lekcje. Niektóre zadania sprawiają mi trudność i muszę czekać aż mama wróci z pracy. O 14:00 jemy obiad, potem mam czas na gry i zabawy, telefon do koleżanki. O 16:00 robię lekcje to czego nie umiałam z mamą. Dzisiaj nawet posprzątałam w kuchni. Zrobiłam mamie niespodziankę.
Miłosz: Bez wątpienia największe problemy sprawia mi matematyka, ponieważ nie zawsze wszystko potrafię zrobić sam, ale proszę siostrę o pomoc - takie domowe korepetycje. Jednak, gdy skończę odrabiać lekcje chętnie oglądam filmy, gram w karty lub bawię się z moim psem. […] Mam nadzieję, że niedługo wrócimy do szkoły i wszyscy się znów zobaczymy.
Nadia: Dzień zaczynam od przeglądania e-dziennika. Do południa spędzam czas ze swoim młodszym bratem, bo mama pracuje. Po powrocie mamy zabieram się za lekcje, jak na razie nie mam problemów z odrabianiem zadań, jak się pojawią, to zawsze mogę liczyć na swoich kolegów z klasy. Poza odrabianiem lekcji dużo czasu spędzam z rodziną. Mam dwóch braci, więc się nie nudzimy.
Norbert: Dzień mija mi dość szybko, ponieważ nie muszę wstawać wcześnie rano i nikt mnie nie pospiesza. Mam młodszego brata, z którym bawię się każdego dnia. Mam duży ogródek, na który wyprowadzam psa i przy okazji dotleniam organizm. Staram się odrabiać lekcje na czas. Samodzielna praca w domu jest trudniejsza niż w szkole, ponieważ brakuje nauczyciela, który mi wytłumaczy. Nie można się skupić przez hałas, który powoduje brat. Największą trudnością jest zostanie w domu, ponieważ do tej pory spotykałem się z kolegami, a teraz nie mogę.
Oliwia: U mnie bardzo dobrze, dużo czasu spędzam przy odrabianiu lekcji bo musiałam dużo nadrobić z czasu kiedy nie byłam obecna w szkole. W czasie wolnym od zajęć szkolnych gram w gry, ale teraz codziennie po lekcjach wychodzę na dwór do ogrody i bawię się z młodszym bratem, gdyż moi rodzice sprzątają ogród. Największą trudność w sumie nic mi nie sprawia.
Patryk: Czas poza szkołą spędzam ucząc się, powtarzając materiały oraz odrabiając lekcje. Często też układam klocki lego, gram w wirtualne gry i wychodzę na podwórko bawić się z moim psem. W nauce nic nie sprawia mi trudności, a jeśli jednak coś sprawi mi trudność, to zwracam się z tym do siostry lub mamy. Nie spotykam się z przyjaciółmi, ponieważ boję się tego strasznego koronawirusa i jeszcze do tego mam astmę oskrzelową.
Patryk: Od kiedy szkoła została zamknięta w związku z epidemią mój czas w domu wygląda następująco: kiedy rano wstaję, włączam komputer i razem z mamą sprawdzamy czy są jakieś nowe lekcje. Po śniadaniu, a do południa mam czas dla siebie, wychodzę wtedy na podwórko i poświęcam czas na zajęcia fizyczno-sportowe. Po południu, kiedy są już jakieś lekcje, odrabiam je i uczę się powtarzając materiał, abym nie miał zaległości. Nie jest proste uczyć się samemu, lecz kiedy czegoś nie rozumiem, bądź mam wątpliwości mama służy mi pomocą. Jak na razie nie mam większych trudności, ale wiem, że gdybym je miał zawsze mogę zwrócić się o pomoc do każdego nauczyciela.
Szymon: Nie ukrywam, że wolę chodzić do szkoły, gdyż wszystko działa według ustalonego planu, a ja jestem bardziej zmobilizowany. Brakuje mi bezpośredniego kontaktu z nauczycielami i kolegami. Dobrze, że możemy porozmawiać przez telefon w ramach tak zwanej ''pomocy koleżeńskiej". Staram się na bieżąco odrabiać lekcje, by nie mieć zaległości. Poza tym gram z siostrą i rodzicami w gry (planszowe, karciane), tworzę różne ozdoby plastyczne ( wiosenno-wielkanocne) oraz wychodzę na ogród, by zaczerpnąć świeżego powietrza i trochę się poruszać. Lekturę już przeczytałem, więc wieczorami czytam książki o tematyce sportowej.
Zuzanna: Czas, który zmuszeni jesteśmy spędzać w ,,czterech ścianach” wykorzystuję na naukę i rozrywkę. Czytanie lektury i odrabianie zadanych zdalnie lekcji zajmuje większość czasu. Nauka bez kadry nauczycielskiej to ,,twardy orzech do zgryzienia”. Na szczęście, gdy napotkam trudność mogę liczyć na rodziców. Czas rozrywki to czas na rozmowę, grę i rysowanie razem z moją przyjaciółką Anią, która mieszka w Mierzynie. Jest to możliwe dzięki technologii. W weekend majowy miałyśmy się spotkać. Ze względu na pandemię spotkanie nie dojdzie do skutku. Dlatego, jak wcześniej wspomniałam spędzamy czas na wirtualnym kontakcie. Oczywiście, nie zapominam o dobrych relacjach z rodziną i dbaniu o swoje zwierzęta. Mam nadzieję, że obecna sytuacja nie będzie trwała zbyt długo.
Zuzanna: Gdy się tylko obudzę schodzę na dół do mamy i słuchamy wiadomości. Pilnie śledzę sytuację świata, naszego kraju i sprawdzam jak postępuje pandemia. Każdego dnia włączam komputer, loguję się i tak mobilizuję się do lekcji. Staram się odrabiać lekcje na bieżąco, a największy problem to dla mnie myśl, czy zrobiłam wszystko dobrze. Moje zadania sprawdza mi starszy brat i mama, wszystko robię samodzielnie. Codziennie wychodzę do swojego ogrodu, spędzam tam czas z swoimi psami, oddycham świeżym powietrzem i nabywam odporności. Tęsknie za szkołą, jej hałasem, dzwonkiem a szczególnie za przyjaciółmi. Martwię się o wszystkich, chcę żebyśmy byli zdrowi, pani również. Cieszę się, że mogłam o tym wszystkim napisać.
Zuzanna: Kiedy dowiedziałam się że nie pójdziemy do szkoły ucieszyłam się, ale potem było mi smutno, ponieważ nie mogłam spotkać swoich koleżanek i kolegów. Codziennie (oprócz weekendu) nauczyciele przysyłają nam, co mamy zrobić w ten dzień. Regularnie odrabiam wszystkie zadania jakie do mnie przychodzą. Kiedy wszystko zrobię, idę pobawić się na dwór lub zostaję w domu i bawię się z moim bratem. W czasie wolnym czytam naszą lekturę. Wieczorem ja i moja rodzina siadamy przy stole i gramy w różne gry planszowe. Pomagam też swojej mamie zrobić obiad i posprzątać dom. Przed epidemią urodził mi się braciszek Piotruś. Bardzo się cieszę z tego powodu. Pomagam mamie opiekować się małym braciszkiem. Dzisiaj grałam z moim bratem (Kubą) w piłkę nożną i bardzo dobrze mi szło. Kiedy wróciliśmy do domu umyliśmy ręce i poszliśmy bawić się do pokoju.
     Kochane dzieci! My, nauczyciele, tęsknimy za Waszymi uśmiechami, opowieściami i Waszą energią. Musimy to przetrwać. Poradzimy sobie!

Renata Stróżewska

Kalendarz wydarzeń

Styczeń 2020
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : środa, 1 styczeń 2020
2
3
4
Data : sobota, 4 styczeń 2020
5
Data : niedziela, 5 styczeń 2020
6
Data : poniedziałek, 6 styczeń 2020
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Data : poniedziałek, 20 styczeń 2020
21
22
23
Data : czwartek, 23 styczeń 2020
24
25
26
27
Data : poniedziałek, 27 styczeń 2020
28
Data : wtorek, 28 styczeń 2020
29
Data : środa, 29 styczeń 2020
30
Data : czwartek, 30 styczeń 2020
31
Data : piątek, 31 styczeń 2020

Informacje kontaktowe

adres2

Szkoła Podstawowa
im. Adama Mickiewicza
w Skokach.

ul. Poznańska 2
62 - 085 Skoki

 

Kontakt:
od poniedziałku - piątku
w godzinach 7:30 - 15:30.

 

tel. (61) 8124 - 021
fax. (61) 8124 - 021

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.